MAN ПП "АГРОПРОММОНТАЖ"
Фінансування Запасні частини Сервісна служба Про нас Контакти
Кабіни водія Системи допомоги водію Консультування та придбання Нова техніка у продажу
Системи допомоги водію Шасі автобуса MAN
Системи допомоги водію Інформаційно-розважальні системи Повний привод
img img

MAN SafeStop Assist 1

Короткий огляд
  • Вищий рівень безпеки
    MAN SafeStop Assist 1) автоматично визначає, чи водій усе ще активно керує автомобілем, і, якщо ні, може загальмувати автомобіль до повної зупинки.
  • Взаємодія різних систем
    MAN SafeStop Assist 1) використовує зокрема круїз-контроль із підтриманням дистанції MAN ACC Stop and Go 1) для автоматично контрольованого гальмування транспортного засобу.
  • Швидше надання першої допомоги
    Система дає змогу покращити процес надання першої допомоги водієві в разі такої потреби шляхом розблокування дверей і ввімкнення освітлення салону.

Автоматичне гальмування для більшої безпеки на дорозі

MAN SafeStop Assist 1) допомагає зробити потенційно небезпечну ситуацію менш загрозливою для логістичних компаній і їхнього управління автопарком: водій втрачає свідомість або з інших причин не може контролювати вантажівку, що перетворює її на неконтрольований транспортний засіб. У такому разі система допомоги водію самостійно зупиняє вантажівку на безпечному місці, запобігаючи можливій аварії, наприклад, зіткненню з кінцем затору.

 

  • Потужні датчики
    Датчик кута повороту керма автоматично розпізнає за рухами керма, чи перебуває водій у свідомості та чи керує він активно вантажівкою.
  • Інтегровані допоміжні системи
    MAN SafeStop Assist 1) використовує при цьому круїз-контроль із підтриманням дистанції MAN ACC Stop and Go 1) для контрольованого гальмування. Система також базується на функціях безпеки систем контролю смуги руху MAN, таких як LRA, система допомоги під час руху в заторах або система допомоги під час магістральних перевезень. 1)

П’ять кроків виконання процесу:

П’ять кроків виконання процесу:

Виявлення небезпеки та перше повідомлення

Якщо датчик кута повороту керма виявляє, що більше не відбувається рухів кермом, незабаром після цього кермо починає вібрувати, а на панелі приладів з’являється повідомлення.

Мультисенсорне попередження водія

На панелі приладів з’являється попереджувальний символ, після цього виконуються додаткові вібрації керма, і лунає звуковий сигнал.

Фізичне попередження та підготовка до аварійної зупинки

Два короткі гальмування інформують водія фізично про наближення аварійної зупинки.

Активація аварійної зупинки

На панелі приладів з’являється повідомлення «Контроль смуги руху, виконується аварійна зупинка», після чого починається процес аварійної зупинки.

Забезпечення безпеки й можливості проведення рятувальних заходів

Після повної зупинки автомобіль автоматично переводить трансмісію в режим N, активує електронне стоянкове гальмо, вмикає освітлення салону й розблоковує двері. Водій може в будь-який момент перервати процес аварійної зупинки шляхом різкого натискання на педаль газу (Kickdown), якщо це можливо.

Доступно для таких моделей вантажівок:

БАЖАЄТЕ БІЛЬШЕ ВІДОМОСТЕЙ? ВОНИ ТУТ!

МАЄТЕ ЗАПИТАННЯ?

CЕРВІСНА
ПІДТРИМКА

+ 38 (050) 457 68 52

Зателефонувати

Фінансовий департамент

+ 38 (050) 059 88 60

Зателефонувати

Застереження

  1. В межах, заданих системою.

Цей вебсайт використовує файли cookie і вміст сторонніх постачальників. Щоб мати змогу оптимально використовувати вебсайт і його пропозиції, заявіть про свою згоду на використання цих файлів cookie та вмісту сторонніх постачальників. Також у вас є можливість використовувати сайт із застосуванням лише технічно необхідних файлів cookie без використання вмісту сторонніх постачальників. Однак це може обмежити зручність користування вебсайтом.

Докладнішу інформацію див. на нашій сторінці:

Cookies Конфіденційність