Автобусні шасі MAN
Автобусні шасі MAN
Високоякісні шасі MAN для автобусів створені з урахуванням найрізноманітніших потреб і умов експлуатації. Вони забезпечують гнучкість, необхідну для реалізації ваших власних ідей та виходу на ринок. Перевірена якість MAN — це надійна основа для вашого успіху. Інноваційність і потужність, комфорт і динаміка, економічність і екологічність — усе це поєднано в шасі, які надають максимум можливостей і відповідають найвищим очікуванням.
Які б вимоги ви не ставили — MAN має рішення. Шасі MAN Bus відзначаються універсальністю та легко адаптуються до будь-яких задач. Вони підходять для будь-якого призначення, напрямку, країни чи вимог. Тут немає меж для вашої уяви у дизайні. Незалежно від того, чи створюєте ви міський автобус або міжміський туристичний, шасі MAN стане надійною основою, яка вразить своєю сумісністю з різними типами кузовів і фірмовою якістю MAN.
Ідеальне рішення для міських і міжміських автобусів з однією палубою та безступінчастим входом.
Довжина кузова: 10,5 – 12,8 метра
Потужність двигуна: від 250 до 360 к.с., дизель
Клас екологічності: Euro 6
ніверсальна платформа для туристичних, міжміських автобусів і моделей з високою підлогою.
Довжина кузова: 12 – 27 метрів
Потужність двигуна: від 240 до 390 к.с., дизель
Клас екологічності: Euro 3
Підходить для міжміських і міських автобусів з високою підлогою, а також простих туристичних моделей. Забезпечує багато простору для багажного відділення.
Довжина кузова: 10,35 – 13,2 метра
Потужність двигуна: від 250 до 360 к.с., дизель
Клас екологічності: Euro 6
Висота кузова: до 3,6 метра
Призначене для потужних міжміських і туристичних автобусів, як одноповерхових, так і двоповерхових. Забезпечує достатньо місця для багажного відділення.
Довжина кузова: 10,35 – 14,6 метра
Потужність двигуна: від 350 до 520 к.с., дизель
Клас екологічності: від Euro 3 до Euro 6
Висота кузова: до 4,2 метра
Lion’s Chassis E LF
Призначене для міських автобусів з однією палубою та повністю низькою підлогою без сходинок.
Довжина кузова: 12 метрів
Потужність електродвигуна: 160 кВт / 290 кВт (пікова)
Ємність батареї: до 480 кВт·год з 6 батарейними модулями
Шасі E HF для MAN Lion’s Explorer E
Підходить для міжміських автобусів з високою підлогою.
Довжина кузова: 12 метрів
Потужність електродвигуна: 160 кВт / 290 кВт (пікова)
Ємність батареї: 320 кВт·год із 4 батарейними модулями
Індивідуальний підхід: від потужних та економічних дизельних двигунів Common Rail — до гнучко налаштовуваних літій-іонних акумуляторних систем. Усе — відповідно до ваших вимог.
Автобусні шасі MAN вражають надійним і високоефективним силовим агрегатом, що ідеально підходить як для міських поїздок, так і для поїздок у передмістя або на далекі відстані.
Варіанти двигунів з системою Common Rail потужністю від 240 до 520 к.с.
Альтернатива дизелю — потужні й екологічно чисті двигуни на природному газі
Оптимізована стратегія перемикання передач і нове ПЗ для КПП — як для напівавтоматичних, так і для повністю автоматичних трансмісій
GPS-круїз-контроль MAN EfficientCruise® у поєднанні з функцією EfficientRoll забезпечує автоматичний вибір передачі для додаткової економії пального (*доступно не в усіх країнах)
У міжміських моделях з низькою і високою підлогою двигун D15 забезпечує повну потужність на маршрутах будь-якої складності — як у місті, так і на трасі.
Варіанти двигунів Common Rail потужністю від 280 до 360 к.с.
Ідеальне співвідношення ваги, розмірів, продуктивності й витрати пального
Високий крутний момент до 1600 Н·м — потужність навіть на найскладніших маршрутах
Високоефективна система очищення вихлопних газів SCR (селективне каталітичне відновлення) для зниження рівня викидів оксидів азоту
Модульна концепція батарей від MAN дозволяє гнучко обирати кількість акумуляторних блоків відповідно до ваших потреб. Ви можете самостійно налаштовувати час заряджання, запас ходу та кількість пасажирів, додаючи або прибираючи батарейні модулі. Кожен додатковий модуль збільшує запас ходу, а кожен видалений — підвищує пасажиромісткість і скорочує час заряджання.
Який би варіант ви не обрали — усі батареї повністю заряджаються за 2,5–5 годин.
Від 4 до 6 батарейних модулів із загальною ємністю від 320 до 480 кВт·год
Потужність заряджання — до 150 кВт
Альтернативні типи приводу стають все більш популярними, і електричні рішення — одні з найпослідовніших, адже мають нульовий рівень викидів. Двигун працює надзвичайно тихо та не створює локальних вихлопів. Це важливо і для екології, і для комфорту пасажирів, і для іміджу міста.
Зокрема, електробуси MAN Lion’s City E мають запас ходу до 350 км і можуть курсувати навіть у зонах, закритих для транспорту з ДВЗ.
Безперервна/максимальна потужність: 160 / 240 кВт
Одноступенева редукторна передача для плавного розгону
Шасі MAN підвищують рівень безпеки на дорозі завдяки великій кількості інноваційних та сучасних систем допомоги водієві.
Забезпечує динамічну стійкість у критичних дорожніх ситуаціях
Запобігає перекиданню транспортного засобу
Допомагає водію при ризику надмірного або недостатнього повороту керма
Підтримує стабільність і керованість при екстреному гальмуванні завдяки ABS
Автобус не ковзає при втраті зчеплення з дорогою
Забезпечує постійну швидкість на спусках
Запобігає пробуксовці завдяки системі контролю тяги (ASR)
Попереджає водія про небезпеку різкого гальмування
Автоматично зупиняє транспорт у критичних ситуаціях
Повідомляє інші авто про гальмування через аварійний сигнал
Контролює безпечну дистанцію до транспорту попереду
Автоматично регулює швидкість
Підтримує водія під час руху
Функція Stop & Go забезпечує комфорт навіть у заторах
Допомагає водію безпечно утримувати транспортний засіб у смузі
Має адаптивну систему попереджень
MAN пропонує два варіанти коробок передач, кожна з яких підвищує комфорт керування та сприяє економії пального — ідеально як для міських маршрутів, так і для поїздок між містами.
Автоматична коробка передач (потужність від 250 до 460 к.с.) вирізняється плавним перемиканням завдяки покращеній якості передач та новому малов’язкому мастилу з оптимізованим коефіцієнтом тертя. Це забезпечує тиху роботу й м’які перемикання. Споживання пального також зменшується завдяки ефективнішому використанню гальма-сповільнювача.
Нова коробка MAN TipMatic (для потужності від 420 до 520 к.с.) з передавальним числом мосту 2,73 забезпечує низький рівень шуму та знижене споживання пального. Завдяки технології Smartshift перемикання передач відбувається швидко й плавно.
Сучасні мости MAN забезпечують найвищий рівень комфорту під час їзди — це одразу відчувають як водій, так і пасажири. Незалежно від того, чи йдеться про жорсткий міст, чи про одинарне кероване колесо — обидва варіанти гарантують комфорт уже з перших метрів і дарують впевненість при маневрах у вузьких поворотах.
Завдяки досконалій підвісці біль у спині залишиться в минулому — навіть під час далеких поїздок. А низькі витрати на обслуговування додають зручності в експлуатації.
Інтеркулер з відкидною конструкцією вирізняється високою надійністю та продуманою ергономікою. Такий дизайн забезпечує зручний доступ до всіх ключових компонентів, спрощує обслуговування і є дружнім до користувача.
Двигун надійно охолоджується легкоочищуваним інтеркулером, що значно подовжує строк служби як самого двигуна, так і всіх допоміжних систем. А для сервісного техніка це означає швидкий і безпечний доступ.
Шасі MAN забезпечують водієві комфортне, ергономічне та привабливе робоче середовище. Уся важлива інформація зручно відображається на панелі приладів, а логічне розташування перемикачів підвищує зручність користування.
Регульоване багатофункціональне кермо дозволяє легко налаштувати положення під себе, створюючи комфортні умови для тривалої та безпечної роботи.
Кожен бізнес унікальний — саме тому відділ MAN Bodybuilder Management пропонує гнучкі та індивідуальні рішення щодо встановлення кузова на шасі. Ми надаємо партнерам повну підтримку — від першої ідеї до готового продукту.
Ми розробляємо індивідуальні стратегії під конкретні ринки та підбираємо оптимальні рішення для вашого бізнесу. Міжнародна мережа виробників кузовів та локальних фахівців дозволяє створити рішення, яке точно відповідає вашим вимогам.
Виробники кузовів тісно співпрацюють із нашими інженерами, щоб забезпечити ідеальну інтеграцію кузова з шасі MAN. Ця підтримка охоплює як розробку, так і впровадження безпосередньо на місці.
Шасі MAN у дорозі: завдяки нашим платформам транспортні компанії та виробники кузовів ефективно та економно реалізують індивідуальні рішення для громадського транспорту.
Шасі MAN щодня працюють на дорогах по всьому світу — безпечно й надійно.
Успішний дебют у ПАР: перший повністю електричний автобус офіційно передано в Кейптауні. Це модель Lion’s Explorer E, яка є важливим кроком до безпечнішої, тихішої та екологічнішої мобільності. Автобус базується на новому шасі Lion’s Chassis E.
Особливість моделі — вона повністю розроблена та виготовлена в Південній Африці. Такий підхід дозволяє адаптувати транспорт до особливостей місцевого ринку та сприяти розвитку електромобільності в регіоні.
MAN активно впроваджує екологічну мобільність і прагне зробити міський транспорт ще тихішим, чистішим та безпечнішим. Цілі досягаються завдяки новому шасі MAN eBus — із нульовими викидами.
Спираючись на досвід створення Lion’s City E, компанія вже має необхідну експертизу для виробництва нового покоління електрошасі. Перші досерійні моделі планується випустити вже у 2023 році, а серійне виробництво стартує на заводі в Стараховіце (Польща) у 2024‑му.
Саме там також виробляється Lion’s City E, на який вже отримано понад 1000 замовлень.
MAN Hong Kong презентує новий міжміський автобус на базі шасі MAN RR8 у співпраці з кузовним партнером GEMILANG.
Це рішення з алюмінієвим кузовом — продовження філософії MAN щодо надійності дизайну та якості, адаптованої під потреби гонконгського ринку.
Конструкція спеціально розрахована на баланс між низькопідлоговістю та місткістю — до 65 місць. Автобус зручний для пасажирів і економічний для операторів.
Це нове покоління використовується переважно для трансферів і шкільних перевезень. Одним із основних замовників є Kwoon Chung, один із найбільших приватних операторів автобусів у Гонконзі.
Світова премʼєра: в Австралії надійне шасі MAN RR8 тепер доступне з кузовом Audace 1050 від виробника Marcopolo. Це поєднання вражає якістю та універсальністю — ідеально підходить як для туристичних перевезень, так і для шкільних або міжміських автобусів.
Автобус оснащений новітнім двигуном MAN D15 Euro 6, який забезпечує високу ефективність та збільшує пасажиромісткість завдяки зниженій вазі.
Крім того, клієнти отримують підтримку від розвиненої сервісної мережі місцевого виробника Volgren, що входить до складу Marcopolo.
Муніципальний перевізник STCP у місті Порту розвиває стійку транспортну інфраструктуру, впроваджуючи екологічні рішення як альтернативу приватному транспорту.
Для цього компанія закупила 81 автобус на природному газі, зокрема:
62 одиниці з шасі MAN A22 CNG Low Floor
19 одиниць з шасі MAN A69 CNG Low Entry
Завдяки своїй універсальності шасі MAN задовольняють майже будь-які вимоги перевізника. Обидва типи автобусів отримали кузови від Caetano Bus, виготовлені повністю в Португалії.
Компанія CARRIS, найбільший громадський перевізник Лісабона, значно оновила свій парк, придбавши 70 газових автобусів та 33 мікроавтобуси.
Мета — скорочення викидів CO₂ та перехід на екологічно безпечні види транспорту.
Було обрано модель MAN A69 19.310 LE CNG, поєднану з кузовом від Irmãos Mota.
Це забезпечує достатній запас автономності та зниження шкідливих часток під час руху — без компромісів у якості, відповідаючи високим стандартам CARRIS щодо сталого розвитку.
Ізраїльський перевізник EGGED замовив чотири автобуси на шасі MAN RR4 з двигуном 430 к.с. стандарту Euro 6d і автоматичною коробкою передач ZF Ecolife.
Транспорт проходить тестування на міжміському маршруті між Тель-Авівом і Рішон-ле-Ціоном.
Кузови для автобусів поставила іспанська компанія UNVI. Загальна місткість — 85 пасажирів, з них:
74 місця для сидіння
10 місць для стоячих
1 місце для інвалідного візка
Дві окремі сходи забезпечують зручний потік пасажирів між поверхами.
Нові автобуси оснащені другою сходами та додатковими дверима в задній частині, щоб покращити посадку-висадку пасажирів.
Додаткові сходи дають змогу підніматися на верхній поверх, а спуск — через другий вихід, не заважаючи іншим пасажирам.
Така схема зменшує скупчення в середній частині салону.
Кузови для автобусів побудовані на шасі MAN A95 малазійською компанією Gemilang.
Транспортне управління міста Дурбан оновлює парк, замовивши 150 міських автобусів MAN з високою підлогою.
Автобуси адаптовані до екстремального клімату прибережного регіону:
MAN Truck & Bus розробила індивідуальні рішення щодо охолодження двигуна та захисту від корозії — для надійної роботи у спекотних умовах.
На маршрутах між великими містами Південної Кореї та передмістями вже курсує 103 двоповерхові автобуси на тривісному шасі MAN. Пасажири цінують просторий салон і зручний дизайн інтер’єру — особливо для поїздок у години пік.
MAN Truck & Bus Mexico поставила два командні автобуси футбольному клубу CF Monterrey — чинному триразовому чемпіону.
Клуб «Rayados», як і ще два провідні клуби Мексики, довіряють досвіду MAN у сфері комфорту й надійності перевезень.
Вперше на дорогах Австралії зʼявився туристичний автобус на шасі MAN, сертифікованому за стандартом Euro 6.
Його головне завдання — перевозити туристів і любителів зимових видів спорту до гірськолижних курортів штату Новий Південний Уельс.